Oldalak

2011. november 20., vasárnap

Why? :/

Sziasztok!

Megint itt vagyok tele kérdésekkel..

"Néha könnyebb a zenével üvöltve sírni, mint a néma csendben, arcodra fagyott mosollyal üldögélni.." :( :/
Hát igen.. én most inkább az elsőt választottam.. szóval előre is bocsi a gépelési hibákért,de nem nagyon látom h mit is írok..

Már annyira jól voltam.. és nem volt egy csomó ideig ilyen rossz kedvem.. de valahogy éreztem, hogy ez nem fog sokáig tartani.. és igazam is lett.. :(

És hogy miért is van ilyen rossz kedvem? Pontosan a sok MIÉRT? miatt :(


-miért vagyok ilyen ronda?
-egy idézettel élve, mert ennél jobban nem lehet megfogalmazni: "Miért van az, hogy neked csak az kell, ki nem lehet tiéd és nem kell ki ott van és szerelmes beléd?" :( :/
-miért nem tudok olyan lenni, mint amilyen lenni akarok?
-miért nem tudok egy normális ruhát venni magamnak,amiben tényleg jól is érzem magam?
-miért kell fél évet várnom arra, hogy megkaphassak valamit, amire tényleg szükségem van? :(
-miért nézem meg egy nap rengetegszer az adatlapját, hogy még rosszabb legyen?
-miért nem szeret senki?
stb..stb.. még sokáig sorolhatnám :(

Ha valaki tudja a válaszokat, annak tök jó.. :( :D Én is szerintem egész éjszaka ezen fogok gondolkodni.. :( és aludni meg nem sokat fogok.. :S
De ha hnap bárki is meg meri kérdezni a suliban, hogy hogy vagyok? vagy h jól vagyok? :( akkor az sajnos nem biztos, hogy túl kedves választ fog kapni,szóval előre is bocsánatot kérek..

Jóéjt mindenkinek! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése