Oldalak

2011. november 9., szerda

Újabb kérdések..

Kedves blogom.. (L) nah jóó nem.. Kedves mindenki, aki olvassa a blogom :)

Mivel megígértem, hogy jövök a fejleményekkel, ezért itt is vagyok..
Habár nem nagyon tudok bőven nyilatkozni, de megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle, amit csak lehet.

Szóval hát szerencsére hiába kételkedtem és tényleg taliztunk velük.. Nagyon jó fejek voltak és aranyosak meg minden.. *-* :) Nem következett be az sem az egyik fiú részéről, amire számítottam.. Szóval kb.az első 2 perctől kezdve már nem is volt semmi bajom, és olyan voltam, mint amilyen lenni szoktam.. Mivel hideg volt, ezért bementünk az egyik fiúhoz.. És mivel nem tudtuk kitalálni bnőmmel, hogy mit csináljunk, ezért elkezdtünk üvegezni :D Tök sok dolgot hallottam az egyik fiútól, ami rengeteg kérdést vetett fel bennem :/ És bár elhihetném mindazt, amit mondott, de tudom, hogy nem igaz.. :S legalábbis nagyon-nagyon kevés rá az esély.. inkább úgy fogalmazok, hogy egyenlő a nullával.. csak arra volt neki jó az amiket mondott, hogy elérje azt, amit akar.. hát sikerült is neki.. a többi részletet inkább nem tenném közzé.. :/ Még a fülbevalómat is sikerült egyébként ott hagynom.. szóval tiszta ügyes vagyok..azért kíváncsi vagyok rá nagyon, hogy mikor kapom vissza? xD

Ezután az este után folyamatosan jár az agyam.. :S Szokás szerint.. kész csoda lenne, ha végre nem így lenne és nem gondolkodnék éjjel-nappal.
Szóval például nem értem, hogy miért pont most kerestek minket? (nah jó van egy ötletem) de akkor is.. legutoljára augusztus közepén találkoztunk,utána hiába írtam nekik nem is válaszoltak, aztán egyszer csak az egyikük felbukkan, hogy talizhatnánk.. biztos nem csak úgy beugrott neki, hogy milyen jó lenne. de egyszerűen akkor sem értem :S
A másik az, hogy miért kellett egyáltalán újra felbukkaniuk? vagyis Neki miért kellett? Pedig már éppen ott tartottam, hogy nem gondoltam rá, nem néztem az adatlapját, kezdtem elfelejteni zt is, hogy létezik és hogy én legalább beszélni akarok vele.. már a suliban is javítottam és kb.csak a tanulás érdekelt semmi más nem foglalt le.. és most megint hol tartok?! ott, ahol augusztus közepén.. kezdhetek mindent újra elölről, mert úgysincs értelme őket keresni.. :/ és ez annyira rossz.. ebbe bele fogok őrülni és ez így nagyon nem tetszik nekem..
Szerintetek mit kellene tennem, hogy minél hamarabb lezárjam ezt magamban? és ne tartson megint kb. 2 hónapig? Mert én teljesen tanácstalan vagyok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése