Oldalak

2011. október 29., szombat

Újra itt ^^

Szép napot! ^^

Igen, tudom, hogy nagyon régen írtam már.. :S Kész csoda, ha még érdekel valakit, hogy én itt blogolgatok néha.. De most már tényleg megpróbálok többször írni.. :) Itt a szünet és elvileg ma a gépemet is meghozzák végre.. kb.1 év után újra használhatom*-*

A legutóbbi témámhoz kapcsolódó lesz valamilyen szinten ez is.. :D

"Nem számít, mennyi ideig próbál jónak maradni valaki, a rosszat nem lehet végleg elnyomni egy lányban.."

"Valamikor jó kislány voltam , de idővel rájöttem: unalmas. Rossznak lenni izgalmasabb!"

Erre jöttem rá nyáron.. És most kezdek rájönni, hogy a rosszaságnak van jó oldala és rossz is.. De ettől függetlenül biztosan nem leszek újra olyan jó, mint voltam.. De nem is vagyok olyan hűű de rossz.. Csak annyira, hogy nem unom saját magam és nem vagyok magammal olyan elégedetlen, mégis a normális határokon belül maradok. (legalábbis remélem, hogy sikerül) :) Szóval senkinek nem kell aggódni, nem fogom teljesen elveszíteni az eszem.. :)

Ehhez kapcsolódva:


"Húsz év múlva sokkal jobban fogod sajnálni azokat a dolgokat, amiket nem csináltál meg, mint azokat, amiket igen.."

Most sok tekintetben eszerint az elv szerint élek.. Mert eddig túl sok volt a Miért nem? és a Miért voltam most is olyan egyszerű, mint szoktam? és a Miért nem adtam önmagam? kérdés 1-1 nap/este után.. Inkább legyen több a Miért?.. Persze az sem olyan szinten, hogy az már sok legyen.. És minden butaságot megcsinálok.. ezt is csak olyan szinten, hogy jól érezzem magam a bőrömben és más se tudjon támadni a viselkedésem miatt..

Szerintem egy nyár alatt elég sokat változtam.. Sokkal nyitottabb lettem és vidámabb :) Remélem, hogy észre is vehető rajtam és nem csak én érzem így..

"Gyakran felejtünk el olyan dolgokat, amikre emlékeznünk kéne, és emlékszünk az olyanokra, amit el kéne felejtenünk.."

Felejtés ügyileg is tök jól haladok.. :D Most már nem minden egyes szóról vagy tárgyról jut eszembe valaki.. :D Büszke vagyok magamra.. xD

Azt hiszem mára ennyi elég lesz ^^

2 megjegyzés:

  1. Végre fáradoztál írni több hónap után, arigatou nai no kami(és talán helyes is a mondat) :D

    VálaszTörlés
  2. háát igen,végre eljutottam eddig is :D
    nekem aztán mind1 hogy helyes-e vagy nem,úgysem értem :D :D

    VálaszTörlés