Oldalak

2011. július 1., péntek

I'm so confused..

Sziasztok!

Tudom, hogy nagyon régen írtam már, de egyszerűen se időm, se kedvem nem volt hozzá. Nem egyszer elkezdtem bejegyzést írni, de mivel úgy éreztem, hogy egyáltalán nem fejez ki semmit, amit igazán érzek, ezért inkább kitöröltem és nem írtam semmit. Remélem most több szerencsével járok.

Húú nem is tudom hol kezdjem. Talán kezdem ott, hogy eddig imádom ezt a nyári szünetet. Bulik,barátok,pasik,egy kevés pia és még kevesebb unatkozás. :D Na meg egy kevés munka.. (tényleg "kevés", mert csak 2 nap volt, de az a 2 viszont nagyon kemény és be is sokalltam utána..)
A bulikra és a pasikra visszatérve.. Röviden jellemezve nem vagyok mostanában teljesen normális ilyen téren.. xD vagy csak egy "picit" megváltoztam.. Majd kiderül :)

Most jön az hogy megpróbálom elmagyarázni a címet :D Nos hát igen eléggé össze vagyok zavarodva. Aminek az okai részben, sőt majdnem a pasik szokás szerint xD meg őszintén magamat sem értem túlságosan :D De végülis ez nem újdonság :D De a pasikat meg végképp nem értem.. :S Na de mindegy is úgysem fogom őket soha megérteni,hiába próbálkozok :D

Most ez megint nem lett túl értelmes bejegyzés, de most sajnos csak ilyenre vagyok képes :( bocsii :D majd a következő talán jobb lesz :)
puszii és élvezzétek a szünetet ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése