Oldalak

2012. október 27., szombat

New life

Sziasztok!

Egyszerűen hihetetlen, hogy május óta nem írtam semmit. Nem is értem hogy bírtam ki. De az igazat megvallva már nagyon hiányzott. Eddig is mindig megfogadtam, hogy "na most már gyakrabban írok" de soha nem jön össze :S Na de talán most :)

Május óta rengeteg minden történt velem, de most így nem tudom összeszedni ezért csak rövid összefoglalót írok. Életem egyik legjobb nyara volt a 2012-es nyár. Ezt nagyrészt köszönhetem a legjobb barátnőmnek, aki mindig mellettem volt és rengeteg közös emlékünk lett :) Minden volt ebben a pár hónapban: öröm, bánat,nagy bulik, csalódás, pasik, új barátok, új ellenségek, új vágyak, új célok, kemény munka (kukorica címerezés), sok-sok változás és nagyon kemény leckék az élettől.

Azt hiszem rengeteget változtam az utóbbi időben, de sajnos nem a jó irányba. Vagyis természetesen vannak pozitív változások is, de sajnos sokkal több a negatív. Nem vagyok biztos benne, hogy a fiatalkori énem büszke lenne a mostanira és ez így nagyon nem jó :(


Ehhez kapcsolódik a cím is. Szerintetek lehet új életet kezdeni? Persze nem úgy, hogy teljesen újat, csak olyan értelemben, hogy a rossz dolgokon változtatni, a jókat megtartani és valamilyen szinten tiszta lappal indulni. Én nagyon, de nagyon remélem, hogy ez lehetséges, mert ha nem, akkor nagyon elkeseredett leszek, azt hiszem.
Mindenesetre már elkezdtem változtatni, minden erőmmel azért fogok küzdeni, hogy ez sikerüljön. :) Szóval előre is  bocsánatot kérek mindenkitől, ha kibírhatatlan, hisztis, idegesítő leszek az elkövetkezendő időben, de sajnos ez nálam elkerülhetetlen azt hiszem. :)
Sokan el sem tudják képzelni, hogy most milyen változásokra/változtatásokra gondolok, de szépen lassan mindenki rá fog jönni.
Egy picit persze félek is tőle. Új embereket kell megismernem, nyitottnak lennem de tudom hogy menni fog.

Óóó még nem is említettem, hogy elkezdtem capoeirázni és akrobatikázni. Igaz olyan szerencsétlen vagyok, hogy az valami hihetetlen. :D  De ennek ellenére szeretem csinálni. :)Imádok úgy felkelni, hogy mindenem fáj.
Már ott is sok új embert ismertem meg és egyre jobb hangulatúak az edzéseink, aminek nagyon örülök.^^

Azt hiszem most nincs több írnivalóm. Vagyis lenne, még túl sok is, de az most nem kapcsolódik ide, és akkor miről írok máskor, ha most mindent elmondtam?! :))

Majdnem elfelejtettem egy nagyon fontos dolgot! Szerintetek helyes dolog valakit egyetlen egy rossz döntése/ hibája miatt elítélni,megbélyegezni? És megváltoztatni az egész életét? :(( :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése